Šteniatka 3 týždne

15.07.2010 22:53

Šteniatka majú už tri týždne. Majú za sebou svoje prvé skutočné jedlo, ktoré nevyprodukovala ich maminka:-) a už celkom obstojne vedia používať svoje nožičky, najlepšie to vidím keď ich naukladám do búdy a kým sa otočím sú všetky opäť vonku. Keďže cez deň bývajú veľké teplá, šteniatka vždy na deň sťahujem do domu kde sú chránené pred silným slniečkom. 

A keďže v poslednom čase píšem iba o šteniatkach aby ste si nemysleli že Báričku zanedbávam:-) každý deň ma sprevádza v horách pri práci a dnes som jej založila jej prvú stopu. Bola to nepofarbená stopa-vlečka s diviačov ratičkou. Bola to síce kratučká stopa a nasadila som ju na ňu po pár minútach, predsa len s takým niečim sa stretla po prvý krát,  no počínala si veľmi pekne. Prekvapila ma svojou dôslednosťou. Išla veľmi pomaličky, raz z nej zišla na moju stopu, ktorú som zanechala pri zakladaní, no hneď sa vrátila a stopu úspešne vypracovala do konca. Z ratičky mala potom veeeľkú radosť:-)

Fotky trojtýždňových šteniatok môžete nájsť v sekcii "šteniatka"