Sv.Hubert

04.09.2011 11:53

V sobotu sme sa už ako každý rok, zúčastnili svätohubertských dní v Antole. Aj tento krát sa bolo na čo pozerať. Zobrali sme so sebou aj Beku aby si zvykala na ľudí a psov. To ste mali počuť okoloidúcich...aha aký krásny jagteriér, jé to je podarený foxík a dokonca som začula niečo o jazvečíkovi:-) ale fox má prvenstvo s tým si ju mýlili najčastejšie no našlo sa aj zopár znalích ľudí ktorý welša spoznali. 

Na nádvorí sme si vypočuli vábenie rôznych druhov zveri zúčastnených súťažiacich, klobúk dole pred asi najmladšíkm účastníkom naozaj bol perfektný a pokiaľ viem to aj vyhral. Ale na ručanie jeleňov sme nemohli ostať do konca tak to neveim ako dopadlo. Ťiež sme poobzerali krásne psy na klubovej výstave jazvečíkovitých duričov. Pristavili sme sa aj pri prezentácii mojej bývalej strednej lesníckej školy ktorú som navštevovala. No dalo sa tam vidieť naozaj z každého rožku trošku od kynológie, jazdecva, lukostrelby, trofejí po rybolov a pod. Jediné čo ma trošku mrzí je už každoročne zanedbaná poľovnícka kynológia ktorá k poľovníctvu neodmysliteľne patrí len akosi si to mnoho ľudí neuvedomuje... No bol to pekný deň, stretla som mnoho známich čo ma teší a dokúpila nejaké obojky, reflexky a pod. aby sme boli pripravený na hlavnú sezónu spoločných poľovačiek.  Takže ďalšia akcia ktorú vrelo odporúčam.

Foto tu: 6petka1.rajce.idnes.cz/foto_H