22.2.2020

22.02.2022 14:40

Stánku neaktualizujem tak často ako stranku na fb ale aspoň v skratke zhrniem predchádzajúci rok aby ste si nemysleli že sme nič nerobili:-)

Psov sme predviedli na vrcholových brlohárskych podujatiach MSBLTaF- tu sa po dlhej dobe predviedlo okolo 12 welšteriérov. Na najvyššom BL podujatí MSBL som bola jediným zástupcom s plemenom zo Slovenska. O to viac ma teší že všade sme pekne reprezentovali - rychle a tvrde práce...len kúsok pevestného šťastia chýbalo. Zúčastnil sa ešte jeden welš z ČR. 

Monu z Chrástkovej sme predviedli na FSMP II.c. a FD I.C.

Lexu z Chrástkovej na FSMP I.c. a z FD som s ňou odstúpila, pretože zo všetkych disciplín mala známku 4 a pri poslednej - vodení na remeni v podstate mojou chybou dostala známku 2, čo ju hneď posunulo do tretej ceny a to by mi bolo ľúto hlavne z dôvodu že tam predviedla krásnu prácu hlásiča na konci stopy.

Na jeseň sme absolvovali Memoriál S.Oujezdského s Larou, Irom a Wattom kde taktiež predviedli rýchlu a tvrdú prácu. 

Koncom roka sme sa venovali len spoločným poľovačkám. 

V práci so psíkmi nepoľavujeme a snažíme sa využiť čo najviac času čo nám pri deťoch ostáva :-) 

Koncom roka 2021 sme odchovali jeden vrh a v roku 2022 ak sa všetko podarí by som chcela odchovať dva vrhy tak nám držte palce :-)

Už teraz sa teším na všetko čo nás čaká. 

 

S pozdravom, Petra