Aktuality

29.07.2018 17:15

Tak troška som sa odmlčala, máme toho teraz viac pretože sa nám rozrástla naša ľudská svorka o malú Elišku :-) 

No podaril sa nám aj krásny úspech s naším mladým psíkom Wattom. Na Medzinárodných skúškach v brlohárení teriérov získal titul CACIT, CACT, KV a zároveň sa stal Víťazom memoriálu Františka Semana! Radosť obrovská ...v prvom kole 0,47 hrdlo v druhom 0,34 vyhnanie. 

Počas druhých medzinárodiek som už mala v nemocnici mamičkovské povinnosti takže tých som sa tento rok nemohla zúčastniť tak pre tento rok som so skúškami asi skončila. No aj tak je výsledok lepší ako som očakávala, Watt splnil podmienky pre uchovnenie a ešte aj získal titul - Klubová výstava VD, Medzinárodná výstava VÝBORNÝ, Okresné brlohárky I.c./I.c., MSBLT I.c./I.c. CACIT, CACT, KV, Víťaz memoriálu F.Semana