Koniec sezóny spoločných poľovačiek

06.02.2011 17:00

V januári sme ukončili sezónu spoločných poľovačiek. So psíkmi som absolvovala 15 spoločných poľovačiek. Na niektorých ďalších som sa z dôvodu plnenia si iných povinností nemohla zúčastniť. Bola to úspešná sezóna keď si odmyslím stratu nádejnej mladej sučky:-(

Na spoločných poľovačkách na ktorých som sa zúčastnila sa dokopy strelilo 24kusov diviačej zveri a ak som to dobre zaznamenala tak sedem líšok. Mne sa podarilo streliť len jedno prasiatko aj to individuálne no niekedy sú zážitky viac ako úlovky:-)

Individuálne Reina dohľada a stavala dva postrelené jelene, jednu jelenicu a jedno jelenča v jesenných mesiacoch ktoré pri nej boli následne aj dostrelené. Pravdaže na staršie stopy býva nasadený farbiar, no z dôvodu rýchleho ukončenia trápenia zveri sa použil pes čo bol "po ruke".

Už teraz sa teším čo so sebou prinesie ďalší rok.

Pridala som aj zopár nových fotiek z poľovačiek do albumu ktorý nájdete na stánke:

6petka1.rajce.idnes.cz/Reina-Bara,_spolocne_polovacky_2010/