Norovanie

07.02.2010 22:26

Keďže stále čakáme že sa Reina začne hárať a ona zatiaľ nič, chodievame s ňou aspoň norovať. Treba využiť čas kým sa ešte dá. Do tej nory sme išli vôbec prvý krát a plán bol že buď bude líštička alebo nebude a pôjde sa domov. No opäť sa potvrdilo že sa neoplatí nič plánovať. Terén je tam trošku neprehľadný, mladá hora, prevažne smrekovce. Strelec sa postavil medzi dve nory, ja som z väčšej diaľky pustila Reinu. O chvíľu už bol počuť niekde veľmi hlboko štekot. Hovoríme si krása, líštička tam je niečo z toho bude. Asi po cca 10 min ku mne prišiel strelec aby popočúval čo sa vo vnútri robí, zdalo sa že Reina tlačí obyvateľa nory von, zrazu ostalo ticho a z nory vybehol jazvec a šup do druhej nory hneď vedľa o ktorej sme ani nevedeli keďže tam bol smrekovcový vývrat. Ešte som sa pokúsila zachytiť Reinu, no beznádejne jedným skokom vbehla za jazvecom. Nebolo mi všetko jedno s jazvecom sme teda vôbec nepočítali no milo ma prekvapilo že ho dokázala vytlačiť z nory. Kopať sa tam moc nedalo a sučka nemala záujem jazveca opustiť. Nasledovali 4 hodiny čakania-medzi tým sa zbehlo aj po náradie, keďže sme nič pri sebe nemali a boli sme rozhodnutý kopať keď v tom Reina vystrčila kúsok ňufáka aby sa nažrala snehu a dovtedy sme ju nikdy nestihli zachytiť, vždy rýchlo späť za jazvecom no tento krát sme ju chytili za hlavu a pomaly vytiahli. Okrem toho že bola celá blatová a hlavu mala od krvi-zrejme si to odnieslo iba ucho tak jej nič nebolo. Počas tých 4 hodín sme prišli na to že je tam až 5 otvorov a ako ľahko to na začiatku vyzeralo... Takže najbližšie norovanie bude na pláne až po tom čo budem mať od nej nejakého potomka:-))) aby mi niečo zostalo.