Sezóna 2013

27.12.2013 09:30

Do dnešného dňa sme sa zúčastnili so psami sedemnástich spoločných poľovačiek. Nie na všetkých som mala fotoaparát ale po ukončení tejto sezóny pridám fotky z poľovačiek na ktorých som stíhala fotiť. Zatiaľ iba novinky z posledného víkendu...Aura teraz na spoločných poľovačkách chýba lebo sa hára a Beka si zase plní mamičkovské povinnosti. 

Dňa 21.12.2013 Spoločná poľovačka na Morave, prasiatko postrieľami na mäkko. Reina ho hlásila pol hodinu kým prišiel strelec no tomu sa nepodarilo vystreliť. Nasledovala hodinová dohľadávka na voľno kedy Reina prasiatko opäť stavala a následne bolo dostrelené. Bolo to jediné prasiatko na výrade. 

Dňa 22.12.2013 Dohľadávka jelenice s Nordym po spoločnej poľovačke. Práca na remeni cca 500m, potom som ho vypustila a po cca 200m začal kus hlásiť, duril ďalších 200m a staval. Jelenica bola dostrelená. Postieľaná bola na mäkko. Toto bola jedna z chvíľ kedy som veľmi ľutovala že som nemala pri sebe fotoaparát na ktorý by som natočila video.